Ingin membuat pembelian?

Sila isi borang tempahan di page bawah atau telefon/sms saya di no 012-6626711 @ 014-9244178 @ 016-2450655 atau email di tantaro91@yahoo.com .
Pihak kami tidak menyediakan perkhidmatan Reserve atau Booking bagi barang dalam blog ini kerana kami menggunakan kaedah siapa bayar dulu dia yang dapat.

Cara Pembayaran:
# Deposit tunai di mesin bank atau Online Transfer to MAYBANK / CIMB BANK(Nombor akaun akan diberikan kepada pembeli yang telah membuat tempahan).
# Sila buat pembayaran dalam masa 24 jam selepas tempahan disahkan oleh saya . Tempahan yang tidak dibayar dalam masa 24 jam akan dibatalkan dan barang tempahan boleh dijual kepada pembeli lain.
#Harga tempahan belum termasuk harga pos.
#Semua barang bergantung kepada stok simpanan.
# Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas kerosakkan atau kehilangan barangan yang dipos.
# Sila pastikan alamat penghantaran adalah betul untuk mengelakkan barangan pos tidak sampai kepada pembeli.
#Tidak ada pemulangan wang jika tempahan dibatalkan oleh pembeli.
#Sila maklumkkan kepada kami selepas pembayaran dibuat dengan segera(dalam masa 24 jam) untuk mengelakan barang tempahan dijual kepada orang lain selain memudahkan penghantaran pos dibuat dengan segera.
#Sila maklumkan jenis perkhidmatan pos yang dikehendaki. Pihak kami cuma menyediakan pos ekpress-RM4.50(1-2 helai baju sahaja) atau Pos laju-RM6.00 (semenajung) RM9.00(Sabah&sarawak) -minima 1-2 helai baju.Bagi 3 helai baju keatas harga poslaju akan dimaklumkan kemudian kerana kos pos bergantung kepada berat barangan.
Terima kasih diatas kesudian pihak tuan/puan berurusniaga bersama kami. "Happy Shopping".

Rabu, 29 Disember 2010

BABY GAP ROMPER (Short Sleeve)


BABY GAP ROMPER (Nightlife)

Size 3-6 mth - Sold out
Size 6-12 mth - Sold out
Size 12-18 mth - Sold out
Size 18-24 mth - Sold out

Retail

RM18

Tiada ulasan:

Catat Ulasan